Our Solutions

Online CRM 

 

Online CRM software (of tegenwoordig Cloud CRM) van ABCrm is zonder complexe inrichtings vraagstukken meteen te gebruiken. Het is wel zo dat het goed gebruik maken van CRM meer is dan het hebben van een CRM systeem.
Hieronder vijf tips:

  • Online CRM systemen zijn snel geactiveerd (een login aanmaken en klaar) maar dan bent u er nog niet. Besteed ook tijd aan het inrichten (zoals aanmaken labels en importeren van bestaande gegevens).
  • Koppel CRM aan uw bestaande systemen zoals Outlook en Word (voor brief sjablonen). Misschien dat dit in het begin wat tijd kost maar het levert u ook meteen tijdwinst op en hiermee zorgt u ervoor dat uw online CRM systeem up to date blijft.
  • Zet in de beginperiode CRM op uw vergader agenda. Bespreek hoe het gaat, hoe uw collega’s ermee werken en wat de verbeterpunten zijn.
  • Wanneer u merkt dat u meer tijd kwijt bent met registreren dan met het gebruiken van het CRM systeem, dan gaat het fout. Vraag uzelf regelmatig af waarom bepaalde zaken geregistreerd worden en of het nog steeds handig is. In de loop van de tijd veranderen deze behoeftes en laat het CRM systeem hierin meegroeien.
  • Leer het CRM systeem kennen. Maak een gratis proef account aan en ervaar of het aansluit bij uw behoefte en nog belangrijker, of het ook prettig aanvoelt/   u er makkelijk mee overweg kunt.

Maak een gratis proef account aan


Ook deze organisaties gebruiken online crm van ABCrm:

 


Maak nu een gratis account aan