"Alleen al het automatisch genereren van brieven en faxen
leverde 2 uur tijdswinst op per week!"
-Ivo
Gorris-, Mediaportal
Nieuwsbrieven
Het versturen van elektronische nieuwsbrieven wordt steeds belangrijker voor
organisaties. Standaard (zit in de basis functionaliteit van ABCrm) is het mogelijk om
op eenvoudige wijze via ABCrm (elektronische)
nieuwsbrieven te versturen aan contactpersonen en organisaties. ABCrm
registreert aan wie en wanneer de nieuwsbrieven verstuurd zijn, wie de
nieuwsbrieven openen en welke artikelen er gelezen worden. Doormiddel
van een aantal eenvoudige stappen kan de gebruiker de nieuwsbrieven
versturen en eventueel uploaden naar de centrale server. De gebruiker heeft
zelf de vrijheid om de nieuwsbrief te maken in HTML of in andere omgevingen
zoals Word. Doormiddel van een instructiekaart wordt uitgelegd hoe de
nieuwsbrief verstuurd kan worden.
Gebruikersgroepen
De organisaties en contactpersonen kunnen binnen ABCrm in groepen ingedeeld
worden bijvoorbeeld de groepen Technische nieuwsbrief, Commerciële
nieuwsbrief etc. Op deze manier kunt u de organisaties nog specifieker
informeren.
Online
nieuwsbrief
U kunt ervoor kiezen om de nieuwsbrief online te zetten (en in de verstuurde
e-mail hiernaar verwijzen).
Sjabonen
U kunt ervoor kiezen om voor elke nieuwsbrief een aparte sjabloon te maken.
Deze sjablonen kunt u binnen ABCrm beheren en hergebruiken.
Puntsgewijs:
- Op eenvoudige wijze selecties maken van relaties;
- Classificeren (in groepen indelen) van organisaties;
- Eenvoudig versturen van (elektronische / fax of papieren) nieuwsbrieven;
- Personaliseren van de nieuwsbrief (voorbeeld: Beste Jan of Geachte heer
Gom);
- Registratie van gelezen artikelen en wel/niet lezen van de elektronische
nieuwsbrief;
- Ontvanger kan gemakkelijk aangeven wel of niet de nieuwsbrief te willen
blijven ontvangen
(en zelfstandig beheer van zijn nieuwsbrief lidmaatschappen);
- Registratie van alle verstuurde mailingen;
- Op relatie niveau inzage in alle communicatie uitingen.