"Alleen al het automatisch genereren van brieven en faxen leverde 2 uur tijdswinst op per week!"

 -Ivo Gorris-, Mediaportal


 


Nieuwsbrieven
Het versturen van elektronische nieuwsbrieven wordt steeds belangrijker voor organisaties. Standaard (zit in de basis functionaliteit van ABCrm) is het mogelijk om op eenvoudige wijze via ABCrm (elektronische) nieuwsbrieven te versturen aan contactpersonen en organisaties. ABCrm registreert aan wie en wanneer de nieuwsbrieven verstuurd zijn, wie de nieuwsbrieven openen en welke artikelen er gelezen worden. Doormiddel van een aantal eenvoudige stappen kan de gebruiker de nieuwsbrieven versturen en eventueel uploaden naar de centrale server. De gebruiker heeft zelf de vrijheid om de nieuwsbrief te maken in HTML of in andere omgevingen zoals Word. Doormiddel van een instructiekaart wordt uitgelegd hoe de nieuwsbrief verstuurd kan worden.

Gebruikersgroepen
De organisaties en contactpersonen kunnen binnen ABCrm in groepen ingedeeld worden bijvoorbeeld de groepen Technische nieuwsbrief, Commerciële nieuwsbrief etc. Op deze manier kunt u de organisaties nog specifieker informeren.

Online nieuwsbrief   
U kunt ervoor kiezen om de nieuwsbrief online te zetten (en in de verstuurde e-mail hiernaar verwijzen).

 
Sjabonen
U kunt ervoor kiezen om voor elke nieuwsbrief een aparte sjabloon te maken. Deze sjablonen kunt u binnen ABCrm beheren en hergebruiken.

Puntsgewijs:
- Op eenvoudige wijze selecties maken van relaties;
- Classificeren (in groepen indelen) van organisaties;
- Eenvoudig versturen van (elektronische / fax of papieren) nieuwsbrieven;
- Personaliseren van de nieuwsbrief (voorbeeld: Beste Jan of Geachte heer Gom);
- Registratie van gelezen artikelen en wel/niet lezen van de elektronische nieuwsbrief;
- Ontvanger kan gemakkelijk aangeven wel of niet de nieuwsbrief te willen blijven ontvangen
  (en zelfstandig beheer van zijn nieuwsbrief lidmaatschappen);
- Registratie van alle verstuurde mailingen;
- Op relatie niveau inzage in alle communicatie uitingen.

 

   Home .